виплати працівникам
премія
Не вистачає коштів на премію. Чи потрібно попереджати працівників
ПІДКАЖЕМО
- коли керівник має право позбавити премії працівника або зменшити її розмір
- чи може керівник приймати одностороннє рішення щодо оплати праці
УБЕРЕЖЕМО
- від судової тяганини та претензій ревізорів
Іноді в кінці року керівник не може преміювати працівників через те, що установа не має коштів. Незадоволені працівники можуть навіть позиватися до суду. Як має діяти керівник? Чи може він не виплатити премію, якщо не попередив працівників за два місяці про погіршання умов праці? Відповідь — у статті.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ