виплати працівникам
відпускні
Що робити бухгалтерові, коли працівник захворів під час відпустки
Коли під час відпустки працівник захворів, відпустку йому або подовжують, або переносять на інший строк. Бухгалтерові залишається клопіт із відпускними. Ловіть інструкцію з перерахунку оплати відпустки, а також настанови, які допоможуть виправити звітність
Сезон відпусток майже закінчився, але не клопіт бухгалтера. Відпускні вже нарахували та відобразили у звітності. Але іноді працівники хворіють під час відпустки. З’ясуємо, як у такому разі сторнувати відпускні, обчислювати лікарняні, виправляти звітність
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ