кадри
сумісництво та суміщення
Хто замінить бухгалтера, який пішов у відпустку
Коли у відпустку збирається бухгалтер, який нараховує зарплату або підписує звітні документи, приказка про те, що незамінних немає, не працює. Але вихід є! На час відпустки бухгалтера покладіть його обов’язки на іншого працівника. Як це оформити і як оплатити таку тимчасову заміну — читайте тут
Перш ніж бухгалтер Ганна Петрівна піде у відпустку, керівник доручив їй визначити, хто замінить її на цей час і виконуватиме обов’язки бухгалтера. Порадимо Ганні Петрівні, кого краще обрати і як це документально оформити
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ
