стаття 17 із 29
9
Вересень 2018року
кадри
сумісництво та суміщення

Хто замінить бухгалтера, який пішов у відпустку

Коли у відпустку збирається бухгалтер, який нараховує зарплату або підписує звітні документи, приказка про те, що незамінних немає, не працює. Але вихід є! На час відпустки бухгалтера покладіть його обов’язки на іншого працівника. Як це оформити і як оплатити таку тимчасову заміну — читайте тут

Альона Тімофєєва , експерт з питань бухгалтерського обліку та оподаткування, Київ

Перш ніж бухгалтер Ганна Петрівна піде у відпустку, керівник доручив їй визначити, хто замінить її на цей час і виконуватиме обов’язки бухгалтера. Порадимо Ганні Петрівні, кого краще обрати і як це документально оформити

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Виробничий календар — 2019 для «п’ятиденки»
№ 9, 2018
Оподаткування компенсації за товари, придбані для підприємства